nedjelja, 1. rujna 2013.

...mojaaaaaaaaaaa ŠATIRANO PLAVA kapa...napokon :)

...lipi pozdrav drage moje...danas vam donosim jedan lipi gusti komplet za zimu kojeg sam od milja nazvala NEBESKO PLAVETNILO :-)



...sigurna sam da ste već po mom blogu viđale radove od ove vrste vune (ah taj predivni oscar) ali ništa to nije bilo za mene rađeno osim ovog šala kojeg sam plela na igle broj 8 i to vrlo jednostavno...nanizala 30 očica, pa plela 2 nazad 2 naprid boda do kraja reda a obrnuti red sve nazad plela...tako se dobije polurebrasti efekt a opet gusti bod...



...rado preporučam svima tu mustru (ili skroz rebrasti) kad mi netko naruči šal...ja ih imam većinu baš takvih...iskreno ne sićam se više šta sam sebi po redu plela ali znam da je ovaj šal bio među prvim projektima...i kako je vrime išlo dalje tako je tribala na red doć i kapa pa da imam komplet al eto dogodilo se tek sad nakon 2 uf možda čak i 3 godine hm...bolje ikad nego nikad :)



...a kapa je napravljena kukičanjem grozdova koji osim ovog posebnog efekta griju baš lipo pa je zbog svega toga ovo meni najdraži model kape...imam ih desetak jer ih volim, volim, volim :-)
...kapa bi bolje stala na Dejzi da ona ima kosu al šta je tu je...nema mi druge morat ću nabavit periku za nju pa da to bude ono pravo baš ;)




...ovaj osmi misec sam iskoristila da završim svoje osobne radove jer kad krene jesen neću imat kad sebi ništa radit zahvaljujući vašim narudžbama jupiiiiiiiiiiiiii :-)



...odlučila sam sebi sve tako kompletirati šta mi fali ali ima tu još puno posla jer ja uvik nešto novo, nevezano za sve ostalo šta imam, sebi ispletem umisto da kompletiram postojeće pa je tako uvik neki šal bez kape ili kapa bez šala...



...tralalalala uskoro će ladnija vrimena pa ću moć prošetat svoj novi kompletić :-)
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzz