petak, 27. rujna 2013.

kreativna Kike & kreativke

...potaknuta ovim "teškim vrimenima" kada mi je nakit, odjeća, obuća i ostala vrsta mode i umjetnosti luksuz te se nalazi definitivno zadnje na listi mojih financijskih prioriteta odlučila sam nešto poduzeti kako bi to napokon promijenila :)
...zahvaljujući tome što i sama radim ručne radove (ali ipak ne znam sve napraviti što vidim svojim okicama) umjesto novca ponudila sam kreativkama oko sebe (čije radove cijenim i obožavam)


"a great deal" što bi značilo: 

NJIHOV RAD ZA MOJ RAD :) 


...neizmjerno sam sritna što je puno kretivki prepoznalo to kao nešto odlično kako za njih tako i za mene pa vam se moram pofalit da ovog trenutka već imam 6 uspješna deal-a iza sebe a s nekoliko njih sam još u pregovorima...morate priznati da je ovo odličan rezultat s obzirom da sam na ideju došla tek prije mjesec dana!!!

...ovim putem želim se zahvaliti Majdi (happy recycled homemade) koja je bila prva na listi a onda svim ostalim kreativkama koje već sudjeluju u razmjeni: Anita (decoupage Puna Kuća), Vedrana (Hobby T Art), Katarina (Umjetničke Slike Katarina), Marijana (Pavica Dizajn) i Jelena (Eli Nakit) ali i onima koje će tek sudjelovati u razmjeni...a neki kreativci možda i više puta :)

...svakoj od njih ću posvetiti posebni post na mom blogu te će svaka od njih imati svoj album na mom facebook profilu...drage moje vridne, lipe i pametne ženskice fala vam od srca i ostanite i dalje tako predivne...ljubi vas vaša kreativna Kike :)


p.s. volim ja i muške kreatore (da ne bi bilo zabune) pa se dragi moji kreativci slobodno javite ako ste zainteresirani za razmjenu :)