nedjelja, 2. veljače 2014.

...obnovljena kapa...

...ajme ovi muški neće vako neće nako...samo prigovaraju...makni mi ovo...neka bude radije jednobojno ...ovo izgleda ženski...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

...u mome životu dva muška (sin i momak) izluđuju me uvik kad je riječ o pletenju za njih...ja bi im najradije isplela sve živo al ne daju mi ili neće da nose...šmrc :(

...sa sinom ratujem ima par godina od kad je posta tinejđer...napravim mu najmodernije kape i dovoljno da mu jedna osoba u školi komentira da joj nije baš kapa neće više da je nosi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i onda moram KUPIT običnu crnu kapu...ma prestrašno :(

...a moj dragi je druga ali slična priča...on nosi rado sve šalove koje sam mu napravila ali s kapama uvik ima primjedbe...kao npr. s ovom...ja sam je isplela na igle i porubila kukicom da mu bude čvršće i da se manje rasteže... (evo slika)

...jer nije isto kad se plete ručno i kad se kupi tvornički izrađena kapa s elastinom...njegov komentar je: "ovaj porub je za ženske kape stavi ti meni onako da je ja zavrnem" aaaaaaaaaaaaaa...i evo izgled NOVE kape morala sam je isparat, isplest drukčiji porub i zavrnit :)







...vrh kape mi se nikako ne sviđa jer ovaj model kape triba završit gori u krug spojen i na vrh pom pom da sakrije ovaj ružni spoj ali uf nedaj bože da se muškoj kapi prišije pom pom pa svi će mu se smijat i eto onda sam je ja porubila uz rub ne bi li to malo bolje izgledalo...



...meni je tako tako...njemu je savršenaaaaaaaa aaaaaaaaa ok rasprava završena ;)