srijeda, 26. veljače 2014.

...CVIJET & LIST...

...ova današnja priča bi se tribala "vrtiti" oko ove CRNE KAPE ali su cvjetići i listići ipak ostavili veći dojam ;)




...prije par tjedana moja kolegica je naručila da joj iskukičam ovu jednobojnu kapu i za nju je dodatno naručila cvjetove s listovima kako bi ih mogla minjati prema raspoloženju :)



...njena želja su bili BIJELI i BORDO cvjetić...


...a ja sam joj na poklon napravila 
ŽUTI i tamno LJUBIČASTI...


...u biti napravila sam ih za njenu kćerkicu Melody :)


...nakon bezbroj pohvala kaže meni kolegica: "A joj Kristina ajde napravi ti meni i šal kao kapu i cvjetić i listić za njega!"


...aaaaaaaaa znala sam...oću nema problema :)


...a ti meni draga kupi još filcane vune jeeeeeeeee :)


...tralalalalalalala fala ti od srca :)
...uskoro fotografije crnog šala...
pozzzzzzzzzzz