petak, 21. veljače 2014.

...MINI pulover za PSA...

...kao prvo moram opravdati svog modela ZEBRU što je bio odsutan prilikom ovog fotografiranja ;)
...naime ja sam kriva...greškom sam ga spakovala u jednu od kutija koje se sad nalaze u novom stanu :(


...eh umisto zebre tribalo je nešto smislit kako bi vam prikazala kako stoji pulover na tijelu psa...nekako sam se snašla...smotala sam šugoman i dobila ovu fotku :)


...kao što se da primijetiti ovo je pulover za manjeg ŽENSKOG psa...posebni detalji na puloveru su ovi cvjetići te porub u obliku latica...meni preslatko :)


...osim ovih dekoracija posebno na puloveru je to što je izrađen istovremenim kukičanjem dviju jednobojnih niti LJUBIČASTE i PLAVE pa je na taj način dobiven ovaj ŠARENI efekt i JAKO topal pulover :)


...sa prednje strane pulover izgleda kao na sljedećoj fotografiji...znači porubljeni su dijelovi (rupe) gdje se provlače male šape vašeg ljubimca kako bi ih lakše pronašli prilikom oblaćenja...


...ovaj pulover sam izrađivala za OKU međutim kako sam prvi put koristila dvije niti dobila sam gusti bod koji je suzio model i njoj je na kraju bio malen pa sad nemam izbora nego objaviti da je SLOBODAN a njoj napraviti NOVI :)


...evo još cijela fotografija pulovera sa prednje strane gdje se vidi i porub oko donjeg dijela koji je namijenjen da grije guzu malenog pasića :)


...iako se zima bliži kraju nadam se da će ovaj PULOVER uskoro biti nečije vlasništvo...

...toliko od mene za danas...sad idem po kukicu i izrađivati OKI novi pulover :)

pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa