nedjelja, 23. veljače 2014.

...ŠaReNi KoMpLeT...


...i tako ja jedno popodne pripremila vunu i kauč za kukičanje i otišla sebi napravit čaj...
...kad sam se vratila ugledala sam OVO...



...moja koza Tigra raširila se koliko je duga i široka...


...ali doslovno...čak je i zadnju šapu pružila maksimalno...


...ah nije mi bilo druge nego se ugurat kraj nje...nakon uru vrimena kukičanja evo dokle sam stigla s kapom a Tigra je do tad 5 puta prominila pozu ;)


...evo obećajem još samo ova fotografija slatke moje mile mace i prelazim na gotovi šareni komplet :)


...tadammmmm evo ga...





...kad je Zorica ugledala ovu vunu odma se zaljubila i rekla: "Kike oću da mi napraviš šal & kapu od ove vune savršena jeeeeeeeee!!!" :)



...šta se tiče cvita mislile smo se da li da bude ROZE ili PLAVE boje pa smo se na kraju ipak odlučile za plavi...





...Zorica je preuzela svoj kompletić i sad sigurno u njemu šeta negdi po gradu :)



...a Tigra pajki na istom mistu...ajme ne mogu odolit...


...da vam ne stavim njene fotografije kad tako blaženo spava...slatkica moja :)


...eh da umalo zaboravi...Zorica je na poklon dobila ovu OGRLICU od iste vrste vune...





...draga moja fala ti puno guštaj u šarenom kompletu...

pozzzzzzzzzzz svima :)