četvrtak, 13. veljače 2014.

kK & Dadin modni nakit :)

...tralalalala evo sam bila vridna i uredila fotografije svoje trinaeste uspješne razmjene :)

...ovaj put riječ je o kreativki čiji brend nosi naziv: 


...evo ga drage moje vidite li kako ona lipo radi nakit od fimo mase...aaaaaaaaa za past u nesvist ;)


...ja sam naručila da mi izradi ovaj predivni ljubičasti komplet...to sam JA i gotovo :)







...a na POKLON sam dobila crveni prsten na moju veliku radost i oduševljenje...obožavam i ovu boju :)

...jer kako kaže Daliborka:

"Meni je ipak crvena ruža No.1. pa nema smisla da je nemaš!"


...draga Daliborka u pravu si 100% ja jednostavno tribam i ljubičastu i crvenu ružu ;)



...nastavljamo dalje na pleteni dio kreativne Kike :)

...riječ je i dalje o dvije boje ali ovaj put o CRNOJ i BIJELOJ...naravno prema željama moje drage kreativke...

...CRNA KAPA...









...i evo nam Daliborke s kapicom :)



...BIJELA KAPA...










...a evo Daliborke i s bijelom kapicom :)


...vjerovatno ste primijetili da se uz kape nalaze i razno razni BROŠEVI :)

...e pa da vam malo pojasnim...Daliborka je naglasila da ne želi da joj prišijem cvjetove uz kapu nego da joj izradim manje cvjetiće u obliku BROŠA...pa je tako nastao...

...BIJELI BROŠ - CVJETIĆ...






...CRNI BROŠ - CVJETIĆ...






...a na POKLON kao zahvalu za ovu razmjenu je dobila crno-bijeli BROŠ - KRUG...






...ovo je NOVI MODEL BROŠA koji ću izrađivati u svim bojama...




...i tako smo stigli do kraja ove predivne razmjene...ja se još tribam fotografirati sa nakitom koji mi je Daliborka izradila pa ću to objaviti nekom drugom prilikom...
...nosit ću ga sutra na VALENTINOVO...pa sam sigurna da će fotkice biti savršene...jer ću ja bit nasmijana od uva do uva eeeee...tralalalalala :)

...draga Daliborka od srca ti hvala na ovoj divnoj razmjeni...fala ti neizmjerno na fotografijama koje si poslala...guštaj u pletivu a ja sam sigurna da ću guštati u tvom nakitu i s ponosom se okolo hvaliti i praviti važna ;)

pozzzzzzzzzz drage moje

...sritno vam VALENTINOVO svima želim...

...SVAKI DAN PROVEDEN BEZ LJUBAVI JE IZGUBLJEN DAN...
volite iskreno, pokažite to i bit će te voljene :)