petak, 21. veljače 2014.

2u1 JeDnObOjNi

...hej haj drage moje evo sam uvatila koju minutu između pakiranja kutija :)



...uf izludi mo ova selidba...
...i to do te granice da sam počela zaboravljati neke stvari ukoliko nisam sebi post it napisala ah...



...jedan od važnih zaborava je bio taj da sam zaboravila fotografirati ovaj 2u1 kad sam ga završila pa sam morala gnjaviti njegovu ponosnu vlasnicu da ga fotka i pošalje mi slike...



...sve fotografije koje upravo gledate poslala mi je ona jupiiiiiiiiiiiiiiiiii...


...fala Tihana punoooooooo i sorry šta sam te pilala da mi pošalješ fotkice :)
...guštaj u svom kompletu...nadam se da će stići uskoro i fotografije tebe & 2u1 :)


...a ja ću sigurno guštati dok budem izrađivala nakit od ove filcane vune koju si mi poslala...fala...lalalalala...
p.s. a medenjaci su za sekund bili popapani uf ;)


...velika pusa Tihani a svima vama šaljem veseli pozzzzz...