srijeda, 9. travnja 2014.

...moj ČUPAVI šal...


...prije misec dana dobila sam poslovni zadatak koji je zahtijevao desetak kratkih ali slatkih putovanja...iako sam večinu vrimena provela u autobusima, trajektima ili na poslovnom sastanku opet sam uspila barem koji detalj putem fotografirati...


...i naravno fotografirala sam moj lipi SPLIT svako jutro prije polaska :)






...e pa krenimo redom...moja prva destinacija bio je METKOVIĆ :)


...nisam bila nikad tamo i stvarno je dalekoooooo uf uf uf...putem do njega napravila sam ove fotografije...






...a ovo su fotografije iz Metkovića...




...kad sam se vratila nazad u Split tribala sam čekat još uru vrimena svoj bus za doma pa sam otišla na rivu popit čaj...i tada sam napravila ove fotografije...





...sljedeća destinacija je bila MAKARSKA :)

...to jutro u mome Splitu :)




...na putu do Makarske...



...nije bilo vrimena za šetnju gradom nego samo za jednu fotku u klijentovom vrtu...


...i brzinska marenda prije polaska za Split...toplo preporučam svima koji se zateknu u Makarskoj da odu na ovaj lipi domaći BUREK u pekaru na kolodvoru...



...ovog jutra išla sam u OMIŠ :)


...evo i jedna fotografija busa ajde da ne bi rekli: "udavila nas sa slikama brodova" ;)


...u Omišu nisam imala ni sekunde za predah tako da nažalost nemam nikakvih fotografija ali on je blizu Splita i ovo lito ću ga ić ponovo posjetit pa ću tada napraviti fotografije koje vam dugujem ;)


...s obzirom da mi je muka dok se vozim autobusom nisam imala puno vrimena za pletenje...plela sam jedino dok sam pila čaj u nekom kafiću i čekala bus za polazak...a sve je bilo u knap isplanirano tako da je tog vrimena "viška" bilo jako malo :(



...ipak kroz tri putovanja uspila sam završiti svoj čupavi šal koji sam počela izrađivati još prošle godine pa je ostao tako napola napravljen čekat moment kad ću ga se opet uvatit ;)



...i evo sad je gotov tralalala...još moram kapu napravit pa da imam komplet za iduću zimu :)



...eto toliko za danas uskoro ću objaviti fotografije s ostalih putovanja i moj novi šatirani komplet...
lalalalalala...pusa svima :)