utorak, 15. travnja 2014.

..samo moj LILA komplet...

...drage moje evo sam vam pripremila nastavak svojih odrađenih kratkih poslovnih putovanja...ovaj put mi je tribalo čak 7 destinacija da napravim ŠAL & KAPU ;)

...prvi grad na redu bio je PLOČE :)

...isto dalekoooooo al mrvu bliže od Metkovića ;)



...nije bilo vrimena za šetnju gradom jer je bilo masu posla za napravit a razmak između buseva kratak ah...

...imam samo ovu fotografiju s kolodvora...


...čaj&kolač u Splitu nakon povratka...



...idući dan išla sam u SINJ :)

...ljubazni kolega me sačekao i vratio na kolodvor, te sa mnom popia kavu kako ja ne bi bus čekala sama ni sekunde pa nisam imala vrimena za nijednu fotkicu grada...ali sam zato slikala svoj ručak to popodne uf jedva sam je izila ;)


...pa je došao na red VRGORAC :)

...eh ni u ovaj grad prije nisam nikad bila...a ni ovaj put ga nisam nešto extra vidila tako da ću morat opet doć...nakon sastanka imala sam vrimena za čaj na kolodvoru jer je bus kasnia...vrime je bilo nikakvo...jugo s kišom pa sam jedva čekala doć doma...tila sam vam napravit koju fotku ali ovaj grad ima nazovimo ga tako neinteresantan kolodovor pa nisam imala šta fotografirati :(



...evo nam i IMOTSKI :)

...mmmmmmmm to jutro prije polaska...









...a u Imotski sam došla...odradila posal...i otišla...

...imam samo ove dvi fotografije...




...tralalala evo nezaboravni STARI GRAD na HVARU :)

...pogled s trajekta prije polaska...Splite vidimo se kasnije ;)



...e ovo sam putovanje danima čekala :)
...moram priznati da se isplatilo jer mi je bilo najlipše upravo tamo...dan je bia predivan tako da sam putovala duga 2 sata ali je more bilo mirno pa sam svo to vrime plela jer mi nije bilo muka...


...isto tako i u povratku...a i imala sam puno vrimena između 2 trajekta tako da sam sve po komodu mogla obavit...i posal i gušte i plest...da nije bilo Hvara još ovaj pleteni komplet ne bi bia gotov eeeeeeee ;)


...Stari Grad volim puno zbog lipih uspomena s prijateljicama...inače svit s Hvara je jako srdačan i gostoljubit tako da sam se osjećala ka doma...ako niste bili obavezno posjetite ovo čarobno misto :)


...eh da se pohvalim malo s poklonima...jedan od poslovnih kolega je pčelar pa mi je darovao ove lipe proizvode :)



...a isti taj gospodin je i vrsni kuhar pa sam za obid s kolegama jela SARME & PIRE krumpir...mljac...mljac :)



...ka i sve šta je lipo tako je i ovo brzo prošlo pa je došlo vrime za poć doma...evo par fotografija iz trajektne luke prije polaska...i naravno pletiva tokom vožnje put doma :)






...KRALJICA MORA me dočekala u Splitu i nisam mogla samo proć kraj nje a da je ne fotografiram ;)



...a sada slijedi poslastica SUPETAR na BRAČU :)

...a prije njega jutro u Splitu...





















...pa kratka vožnja trajektom...




...i evo nam lipi Supetar...










...sastanak odrađen...ostala mi skoro ura vrimena za čaj & kolač na SUNCU...a divote mmmmm :)



...i onda u trajekt i nazad za Split...




...i predzadnji na redu TROGIR :)


...Trogir ka Trogir uvik gužva u njemu...reka bi čovik da tamo nikad sezona ne prestaje...ža mi je šta nisam imala vrimena za popit čaj na rivi jer sam nakon sastanka morala nazad u ured al ovo lito ću ga se zato nauživat :)


...evo samo dvi fotografije s kolodvora...




...uf uf uf...i tako sam ja obišla 7 gradova...vidila malo al slatko...i napravila sebi novi pleteni komplet...jupiiiiiiiiii sad sam ga lipo stavila u ormar da me čeka do iduće zime...











...lipe moje nadam se da ste guštale u fotografijama...pusa