utorak, 1. travnja 2014.

...knjiga MODNI IZAZOVI & kK :)

...aloooooooooo svitu čujte i počujte...danas ću vam se malo pofalit eeeeeeeeeeee nisam odavno ;)


...gospođica Jelena Hendić, modna blogerica, koja je prije nekoliko miseci pisala o meni članak nedavno je izdala svoju prvu knjigu o modi imenom MODNI IZAZOVI :)


...u njenoj knjizi pronaći će te trenutno najbolje kreativce na području naše nam lipe domovine...


...ali bez brige ima još "mista" za sve nove kreativce...objavit će Jele još koju knjigu samo vi stvarajte i kreirajte ;)


...uz svoj primjerak knjige dobila sam i posvetu...fala Jele :)




...evo par fotografija iz knjige...
...to su vam moje drage kolegice kretivke :)











i znate štaaaaaaaaa????
...pa kreativna Kike se nalazi isto u ovoj knjizi :)





...DA...DA...DA...dobro ste pročitale i ja sam TU...










...eto sritna sam i ponosna sama na sebe pa sam morala to s vama podilit jer da nije vas ne bi bilo ni kreativne Kike :)


...love you all...

...draga Jelena još jednom neizmjerno ti HVALA!!!
...ovo je predivna reklama i pohvala mojoj malenkosti :)