srijeda, 30. travnja 2014.

...reciklirana LINO LADA...

...evo sam za danas pripremila još jedan zanimljivi post...riječ je o recikliranom projektu...


...e pa s obzirom da se kod nas doma rado jede
lino lada milk i to sa žlicom ili se maže na kruh ;)




...s vrimenom se dogodilo to da se skupilo nekih 50-ak teglica...i taj broj raste i dalje :)

...u početku sam ih koristila samo za svoje drangulije (perlice, konac, botune...) ali broj teglica se sve više povečavao a ja nisam imala šta stavljat u njih...zamisliteeeeeeee i to se dogodilo ;)

...ža mi ih je bilo bacit jer su super slatke, čvrste i praktične pa sam onda smišljala šta bi mogla s njima...vidila sam da ih neki oslikavaju bojama i koriste kao svjećnjake ili kao zdjelice za namirnice a ja ih eto najviše koristim za repromaterijal...

...a velike tegle (od cikle, krastavaca, paprika...) koristim kao stalke za škare, kliješta, igle za pletenje...sve su mi nažalost još uvik prozirne jer ih nemam kad uredit ah :(

...i baš zato jer čeznem za tim dekoriranjem svojih velikih tegli odlučila sam to napraviti s malim teglicama da se bar malo razveselim...u njih će se moći odložiti manji pribor poput šminke, 
kemijski, kistova
...






...prvu takvu teglicu imala je čast dobiti Suzi za svoj stančić...ona voli zelenu boju pa sam zato teglicu osmislila u zelenim nijansama...ona se oduševila a ja sritna jer sam je razveselila tralalalalala :)






...eto lipe moje prijateljice i susjede očekujte uskoro svoj primjerak teglice jer njih imam namjeru samo darivati osobno s obzirom da su od osjetljivog materijala pa ne bi rado da se u transportu raspadnu u 100 djelova...


...nadam se da sam vas sve potakla da reciklirate staklene zdjele jer ih stvarno možete koristiti za sve i svašta...a oni koji to već rade ovim putem kažem bravoooooooooo...

...pozzzzzzzzzz svima...cmokaaaaaaa