četvrtak, 1. svibnja 2014.

...facebook STRANICA kreativna Kike...

...lipi pozdrav svima...


...evo sam (neki će reč napokon) napravila 



...a zašto nisam do sad napravila stranicu????
 ...najviše iz tog razloga jer nisam stigla...pišem ovaj blog...uređujem facebook profil...pa sad još i stranicu...uf uf uf...za one koji se ne bave sličnim kreativnim radom neznaju koliko je to posla...prvo triba osmislit neki proizvod pa ga napravit a onda ga izreklamirat...i to sve triba stić pored normalnog radnog dana od 8h na poslu...pa doma bit kućanica i majka...pa tek onda kreativna Kike...eeeeeeeeee lipi moji nije lako al je gušt i neopisivo zadovoljstvo...izgurat cili dan kako bi se mogla posvetit onome što uistinu volim :)


...naravno nije mi svaki dan proveden u pletenju...jer triba i s dragim bit malo eeeeeeee...s nevistom ić u shooping...izač na lipi friški zrak s dicom...s prijama popit kavu...ali i pored toga svega stignem ja odlutati u svoj ćarobni svijet mašte i kreativnosti :)


...nego vratimo se mi temi...



...kako vrime ide tako se razvijaju nove ideje pa tako i kod reklamiranja...kad sam ja krenila sa kK nisu bile tako aktivne stranice na facebooku pa sam samo otvorila zaseban profil kK nevezan za moj privatni osobni profil...ali evo vidim da je stranica bitna pa sam je i ja napravila...iako sam vas sinoć zatrpala fotografijama (oprostite mi na tome ali tribalo je dodat od svega šta radim par fotografija) na njoj imam namjeru objavljivati samo jednu-dvi
 fotografije pojedinih radova koje će u tom trenutku biti već udomljene ili će biti na prodaju...sve ostale fotografije koje objavim na blogu moći će te i dalje pronaći na mom facebook profilu...
...a za sve upite i dalje će te me moći kontaktirati 


...i za kraj sad ću vas lipo zamolit da kliknete jedan 
LIKE za moju facebook stranicu :)

...fala svima od srca...ljubi vas kK