nedjelja, 25. svibnja 2014.

...kK necklace...SELFI ;)

...evo sam prošetala još par ogrlica koje sam napravila prošle godine...


...RESE posebno volim jer su tako lagane na vratu a kad se pogledam u ogledalo uvik se nasmijem toj čupavoj ogrlici :)




...plavi LANAC mi je isto jedna od omiljenih ogrlica jer je ova boja tako predivna i slaže mi se na više komada odjeće :)




...a ova šatirana s botunom SRCE je isto draga srcu mome...lipe boje...lagana toliko da ponekad zaboravim da mi je na vratu ;)




...i dok vam se ja tako ujutro spreman za posal i klikam selfi desetak puta dok ne pogodim dobar kut moja madam Tigra pajki u mojoj blizini...od nedavno vam ona ima novu lokaciju a to jeeeeeeeee...




...bojler...eeeee lipo joj je na njemu...toplo i visoko pa je ja ne mogu mazit svaki sekund...jedino je nervira kad on nešto krčka ;)

...sve vas puno pozdravlja vaša