petak, 23. svibnja 2014.

...nove reciklirane lino lade :)

...iako sam u zadnje vrime okupirana nakitom stigla sam izraditi desetak recikliranih teglica lino lade :)


...danas ću objaviti samo dvije jer sam ih poklonila nedavno a još osam teglica čeka da ih odnesem njihovim ponosnim vlasnicama pa ću o njima pisati drugom prilikom :)


...ova SIVO-BIJELA lino lada pronašla je svoj dom kod moje prijateljice i najdraže suside Sanje :)






...a ova ŽUTO-SMEĐA lino lada se toplo smistila kod moje prijateljice slastičarke Ivane G. :)





...sigurna sam da će obe teglice biti na nekom lipom mistu u njihovim domovima smještene i da će se moje prije uvik rastopit kad prođu pokraj nje i sitit se 
kK koja ih neizmjerno voli :)

...svi vi koji ste u okolici Splita i možete osobno doć po teglicu (jer je staklena pa ne šaljem poštom) javite se i izraditi ću vam je po vašem guštu...hvala pozzzzzzzzzz...