nedjelja, 18. svibnja 2014.

...NaGrAdNa IgRa Br.1...

...s obzirom da je zimsko doba izad nas krenila sam s izradom 

NOVE KOLEKCIJE NAKITA 
(NEW JEWELRY COLLECTION)
100% HANDMADE with LoVe :)


...izrada traje sporo jer sam u procesu stvaranja (i paranja) pa se tribam prvo dogovorit sa sobom kako će šta izgledat a kasnije će to ići ka od šale kad ja definiram modele ;)



...ovo su jedne od NAUŠNICA (EARINGS) koje izrađujem MAKRAME (MACRAME) tehnikom...i ukrašavam BOTUNOM (BUTTON)...lagane i ugodne za nositi :)

...ovaj model naušnica dobio je naziv TROKUT :)


...ove naušnice mogu biti u kompletu s OGRLICOM (NECKALACE) ali o tome drugom prilikom ;)

...lipi moji želim vas sve razveseliti viješću da će te od sada moći zaigrati nagradne igre u kojima ću za vaše cijenjene LIKE-ove, podjele i komentare darivati NAKIT (JEWELRY) iz nove kolekcije pa evo podaci o tome što sve tribate napraviti ukoliko željite sudjelovati :)

...evo primjer kako će izgledati objava na 
kad je riječ o nagradnoj igri:

**************************************************


tralalala kreativna Kike DaRuJe NaUšNiCe sa fotografije
(na području RH) ali triba napraviti nekoliko sitnica :)


1. ukoliko niste FAN moje facebook stranice kK 
ljubazno vas molim KLIK jedan LIKE <3

2. podijelite ovu OBJAVU na svom profilu: 
opcija JAVNO/PUBLIC :)

3. KLIK na ovu fotografiju pa napišite koju lipu rič o kK NaUšNiCaMa 
ili uputite jedan smajlić po vašem izboru :)

Nagradna igra traje do UTORKA 20.05.2014. u 21h!!!
...onda ću uz pomoć RANDOM.ORG objaviti ime dobitnika/ce :)

Fala svima...sretnooooo :)


VAŽNA napomena: ukoliko ne napravite korake od 1-3 

nažalost nećete biti na RANDOM listi! :(

**************************************************


...eto dragi moji dobili ste sve upute pa se nadam da će te u velikom broju sudjelovati u nagradnoj igri...a za sve one koji ne žele čekati da im se srića osmjehne mogu odmati poslati narudžbu putem 
i zatražiti izradu svog UNIKATA :)

...cmock...cmock...cmock