četvrtak, 15. svibnja 2014.

...kK DOLL...pRiNcEzA...

...jedva sam dočekala da krenem s izradom nove lutkice pa mi je za to savršena izlika bila rođendan jedinstvene djevojčice Korine, 
kćerkice moje prije Jelene :)



...s obzirom da je ona jedna predivna princeza zaslužila je da dobije i MINI deku LUTKU princezu...

koju joj je Tigra čuvala od samog početka nastajanja ;)



...inspirirana ovom fotografijom Korine s ovogodišnjeg maskenbala napravila sam joj lutku kao 
POKLON za rođendan :) 







...ona je oduševljena a ja presritna...



...eh sad mogu sa sigurnošću reč da je ovo prva prava kK DOLL (LUTKA) pa se duboko nadam da će malene curice "poludit" za njom a njihove drage mame odma navaliti s narudžbama ;)


...za sve upite naravno tu je moj 








...ako niste znali Korina vam ima sestru micu macu Karlu kojoj ću za rođendan pokloniti prrrrr prrrrr prrrrrr nesmim reč sad e ;)




...mislim da nikad nećete moći pogoditi koju životinju lipa moja Karla najviše voli hihihihi...o ovome će mo nastaviti za koji misec kad Karla bude proslavila svoj rođendan...



...a slatke li su bože dragi...blago ti se Jeleeeeeeeeeee...



...svima šaljem pozdrave a tebi draga...preslatka...kraljice Korina sritan rođendan još jednom želim...lipo mi pazi i mazi mini princezu...ljubi te i voli teta Kike pusa