petak, 9. svibnja 2014.

kK & cvjećarna Margaritela :)

...iskreno rečeno ne razumim se baš u vrste cvića i koje se uzima za koju prigodu...ja samo znam kad mi je nešto lipo onda to oću i gotovo eeeeeeeeeeee...tako sam se na prvi pogled zaljubila u ovaj buket i zacrtala sebi da će kad tad biti moj bez obzira na prigodu i da bude jasno neću ga bacat niti dat ikom eeeeee on ostaje sa mnom ;)



...kako ste već mogli skužiti iz moje uvodne najave danas ću vam pisati o cviću & jednoj predivnoj curi u biti ženi, majki, kraljici koja me oduševila svojom osobnošću i talentom :)







...ovo je samo dio fotografija njenih radova...kompletni cvjetni program za sve prigode...više informacija možete saznati upravo od Božene pa vam evo njen facebook kontakt:








...eh da tila bi vam još napomeniti da Božena izrađuje revere za svatove od cvića i ostalih sjajnih dekoracija...


...lipi pozzzzzzzz svima :)