četvrtak, 8. svibnja 2014.

...HAJDUK-ov ŠAL by kK...

...ajdeeeeee TORCIDA svi u jedan glas da vas čujem...pa da mi se oči napune suza a u prsima stisne ka da će mi srce iskočit ;)


Kad si prvi na kraju sezone, cili grad slavi šampione, ako ne uđeš u ligu prvaka, bodrit će te grupa luđaka, za te dat ćemo svoje krvi, nema veze zadnji ili prvi, pratit ćemo te i na kraj svita, mi smo vjerna Torcida iz Splita oooooooooooooooooooooo lalalalalalalalalala





...e ko nije čuja, bia i vidija nema pojma šta je propustia...


Dalmatinac sam, tu sam rođen ja, plavo more zna da ga volim ja, Splitskog Hajduka. Dalmatinac sam, ovo je moj dom. Tu su moji didovi, davno sidro bacili, mene vezali.







...evo je na red napokon doša i prvi HAJDUK-ov ŠAL u mojoj interpretaciji...ponosni vlasnik je LUKA...sin moje prijateljice koji je šal dobio (uz kuverticu naravno) za svoju svetu pričest...
...šaljemo mu čestitke i ovim putem :)

Bez pinezi i rišpeta rodilo se dite puka iz jubavi iz dišpeta. Kontra mraku kontra sili nareslo je ka iz vode i trkalo do slobode. Drukali smo za Hajduka, mladost starost život cili. Drukali smo za Hajduka, pivajući naprid bili!





...inače nek se zna da (HAJDUK volim ja) ŠAL može biti duži, širi, sa debljim rigama ili ovakvim okomitima i vodoravnima zajedno (uskoro fotografije jednog takvog modela ali u plavo crnim bojama)...ma sve je moguće jeeeeeeeeeeeeeeeeeee...


...sve narudžbe su dobrodošle pa se javite putem 

Samo jednu želju imam. Moj živote ludi. Da mi Hajduk prvak bude a cili Split poludi.