utorak, 6. svibnja 2014.

...ZaHvAlNiCe za VjEnČaNjE...

...evo kako sam vam jučer obećala danas su na redu fotografije ZAHVALNICA :)



...Alen & Josipa su sada muž & žena...
...tralalalalalalalalala evo zahvalnice s njihovom fotografijom s vjenčanja :)



...a ja & moj dragi smo još uvijek 
kreativna Kike & Grafika Plus ;)





...sretni smo i ponosni na svoj zajednički projekt za ovo vjenčanje...mladenci su od nas na POKLON dobili (prema njihovim željama izrađene) pozivnice i zahvalnice  :)







...osim finih fotografija već gotovih zahvalnica odlučila sam vam pokazati kako to izgleda dok ih izrađujem tj. radim mašnice nakon što ih moj dragi otiska...





...dok ja to radim neki uživaju na suncu ;)



...a ovako je koza meračila dok sam kukičala ogrlicu (zaboravila sam jučer stavit ove fotografije)...






...i tako kad sve zahvalnice završim fotografiram ih na sto načina pa ih pakiram u zaštitne kesice kako bi se njihova čistoća održala što duže :)









...ukoliko poželite slične POZIVNICE ili ZAHVALNICE javite mi se putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com


...VIP popust je tu i dalje za sve moje klijente :)

...sve što morate napraviti je da uz vaš upit dopišete ŠIFRU: kK&GP-VIP10%popust






...na vjenčanju nam je bilo lipo i veselo...zabavljali smo se do ranih jutarnjih sati...


...evo dokaza: neizbježni "obrnuti spiderman"  ;)



...evo i pristojne fotkice...ja, ljubav moja & naša Ella...a moj ljubljeni sin je čuvao radije baku jer mu ovakve vrste zabave nisu baš najmilije aaaaaaaaa on nije moje diteeeeeeeeee ;)







...i ovim putem se Josipi & Alenu zahvaljujemo na povjerenju koje su nam iskazali za izradu njihovih pozivnica i zahvalnica...

hvala vam od srca

...lipi moj svitu šaljem vam tople pozdrave...cmokaaaaaaaaaa