ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

novi model ogrlice: KRUG :)

...tralalalala u petak sam bila na jednom vjenčanju :)

...za svoju PINK haljinu osmislila sam ovu žarku ogrlicu i tako dobila novi model koji sam zbog oblika nazvala KRUG :)







...ovakve vrste ogrlica imam namjeru i za vas drage moje izrađivati...iako je za neke glomazna jako je ugodna i lagana za nositi jer je punjena vatom...ne okreče dok hodate ili plešete...savršenoooooooooooo...na piru sam dobila puste pohvale za nju pa se nadam da će te svi odma navalit s narudžbama ;)







...ovaj model napraviti ću u nekoliko verzija tako da će te moći birati koji vam se najviše sviđa i naravno zaželiti u kojim bojama da vam je napravim...

...uz ogrlicu naravno ide i UKOSNICA...




...ovaj loom cvit na ogrlici je u biti BROŠ pa tako uz ogrlicu dobivate jedan modni detalj koji možete koristiti i na vašoj odjeći...a njega izrađujem i u velikim količinama kao REVER  na VJENČANJU pa ukoliko vas zanima javite se...


...posebno bi naglasila da sam prilikom izrade ogrlice osim KUKIČANJA koristila i tehniku poznatu pod nazivom MACRAME koju sam naučila još kao curica u šestom razredu osnovne škole...s ovom tehnikom tada sam radila sebi i drugima samo narukvice a sada sam evo odlučila obogatiti moje ogrlice...nadam se da vam se sviđa jer ja mislim da se savršeno uklopilo :)



...uf uf uf u glavi imam još sto ideja tako da budite sigurni da će te macrame tehniku od sada viđati u svim mojim ogrlicama :)


...za moj pink sako sam napravila jedan sličan ali manji loom cvjetić kao broš (rever)...




...i  stavila svoj omiljeni ljubičasti prstenčić...


...to bi bilo to eeeeeeeee moja malenkost u pink izdanju ;)

...eh da za ovo vjenčanje (osim pozivnica i zahvalnica o kojima ću vam pisati sutra) radili smo na poklon ovu naljepnicu za auto koja se zalijepi na registraciju vozila s prednje i zadnje strane...
sve narudžbe su dobrodošle naravno :)





...pozzzzzzz i pusaaaaaaaaaaaa...