četvrtak, 22. svibnja 2014.

NOVA ogrlica KNOTS & naušnice ROMB :)

...kao što vidite krenila me inspiracija u zadnje vrime pa sam napravila nekoliko vrsta novih ogrlica...vjerujem da će svaka od vas pronaći svoj favorit :)


...danas vam predstavljam ogrlicu koju sam nazvala KNOTS (gropovi) jer mi lipše zvuči na engleskom nego na našem jeziku..."gropovi" je još ok riječ al originalni prijevod je čvorovi...aaaaaaaaaaaaaaaa šta mrzim tu riječ čvor baš mi nekako ružno zvuči...bljak bljak bljak...




...nego vratimo se mi temi...ogrlica je dobila ime zbog šest manjih gropova koje ima na sebi...


...izradu ove vrste ogrlice prvo počinjem s kukičanjem dugog običnog lanca...pa stupića u istoj toj boji pa opet lanca u drugoj boji i onda stupića u trećoj boji...kad to sve završim vežem gropove i onda krećem s izradom macrame tehnike...i to bi bilo to jednostavno jel da ;)




...ovu sam ogrlicu završila s botunom i razmakom za zakačiti na botun ali je isto tako mogu završiti bez toga tj. da se samo na dnu sve rese vežu u veći grop...to je jako jednostavno za zavezat a nesmeta vam od zada na vratu jer se rese koje vise lagano spuste niz leđa pa imate osjećaj ka da vam je i to kosa ;)
...takav završetak sam napravila na jednoj drugoj ogrlici koju ću vam objaviti uskoro pa će te vidit kako to izgleda...



...eh da od naprid se nalazi jedan botunić kako bi po njemu znali koja je prednja a koja zadnja strana ogrlice :)





...na ovu ogrlicu sam od priše zaboravila sašit etiketu kK :(




...ovu jedinstvenu ogrlicu (necklace) KNOTS i ove lipe naušnice (earrings) ROMB sam poklonila svojoj dragoj prijateljici Ivani G. za njen nedavni rođendan :)




...ukoliko netko od vas poželi sličnu ogrlicu, naušnice ili cijeli komplet naravno može ih naručiti u bilo koje godišnje doba jer iako su ogrlice od vune jako su ugodne i lagane za nositi čak i kad su največe vručine eeeeeeeeeeeee...zato navaliteeeeeeeeee ;)

CiJeNa oGrLiCe: 80,00 kn + 5,00 kn (50% troškova poštarine)
CiJeNa NaUšNiCa: 40,00 kn + 5,00 kn (50% troškova poštarine)
CiJeNa KoMpLeTa: 110,00 kn + 5,00 kn (50% troškova poštarine)


...za sve upite dostupna sam putem 

pozzzzzzzzz svima :)