ponedjeljak, 26. svibnja 2014.

...KuTiJiCe Od PaPiRa...

...već neko vrime planiram izraditi ukrasne kutijice za nakit al eto nikako odvojit vrime za to ah...


...osim toga imam i problem kod transporta jer mislim da će se te moje lipe kutije onda sve zgnječiti i kad to dođe do vas dragi moji neće ličiti na ništa :(




...zato još uvijek pakiram svoje radove, koje šaljem poštom, u zaštitne prozirne kesice kako bi barem očuvala ćistoću proizvoda...


...ali eto barem oni ljudi s kojima sam u doticaju osobno mogu primiti moje radove u ukrasnim kutijicama pa ih radim za njih :)



...ovo je prva verzija male kutijice...napravljena od običnog bijelog papira i namijenjena je za BROŠEVE & NAUŠNICE...

...naravno tu je i neizbježni kK LOGO da se zna čiji je nakit unutra eeeeeeeee ;)



...lipo izgleda ovako upakirano jel da?! 
ja sam zadovoljna :)





...ova su dva broša nedavno udomljena...majka & kćer su ponosne vlasnice a zanimljivije je to šta se obe zovu Maja a rođendan imaju u razmaku svega par dana :)





...za OGRLICE izrađujem drugačiju vrstu kutijica ali o tome drugi put :)


...kad se dobro ušemim u izradi origami kutija onda ću svakako kupiti kvalitetniji i u boji papir :)


...eto sad sam mirna kad sam podilila s vama ovu svoju radost oko obične papirnate kutijice ;)

...pusaaaaaaaaaaaaaa...