ponedjeljak, 19. svibnja 2014.

...ogrlica LANČIĆI i naušnice TROKUT :)

...ponosna vlasnica ovog kompleta je gđa Snježana koja je stota po redu klikla LIKE 





...gđa Snježana je danas primila paketić i poslala porukicu: 
Pozdrav! Najljepša hvala na primljenom poklonu, stvarčice su originalne i prekrasne...
....tralalalalala drago mi je da je zadovoljna...




...ovaj model ogrlice nazvala sam 
LANČIĆI (CHAINS) 
jer se sastoji od većeg broja kukičanih lanaca (crochet chains) koji se u sredini povezuju u jedan GROP...jako je ugodna za nositi...stabilnija zbog gropa pa stoji na svom mistu ;)




...niti lanaca sam s oba kraja produžila kako bi ostatak ogrlice izradila MAKRAME (macrame) tehnikom...zbog poretka boja izgled s obe strane ogrlice nije isti ali to je ono što se meni baš i sviđa...a lipo će biti i kad obe strane budu isto pletene...
uskoro jedna takva ogrlica :)



 ...prije same izrade makrame tehnike nanizala sam drvene perlice u istim bojama kao niti...ali neke od budućih ogrlica vjerovatno ću izrađivati bez njih jer nemam ovakve perlice u svim bojama :(



...sam vrh ogrlice sam završila na način da sam s lijeve strane vezala manji grop i na njega prišila BOTUN (button) a s desne sam vezala dva manja gropa s razmakom koji je dovoljan da se zakači na botun...resice vise s obe strane...jedna je duža jedna kraća namjerno ;)





...ogrlicu mogu završiti bez botuna i vezivanja mini gropa...vezivanje može biti sve niti u jedan veliki grop...nekom drugom prilikom ću vam pokazati takav model...



...eto to bi bio detaljni opis...znam da moja ogrlica nije "blještava" nema kiča i sjajila ogromnih perlica kako se sada samo nosi i svugdi može kupit ali bar mogu sa sigurnošću reći da je ovo 100% ručno izrađena ogrlica (handmade necklace) i to sa velikom pažnjom i ljubavlju :)

...ja sam ljubitelj vune, konca, konopa i zbog toga će sve moje ogrlice uglavnom biti od tih materijala s extra dodacima poput: perlica, botuna, kolutova...
pa ko voli neka izvoli ;)

...za sve upite i vaše cjenjene narudžbe ljubazno vas molim da mi se javite putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com

...i naravno par riči o naušnicama TROKUT...izrađene makrame tehnikom u bojama ogrlice...a botun im je extra dodatak :)







pozzzzzzzzzzzzzz svima :)