ponedjeljak, 19. svibnja 2014.

...naušnice ROMB :)

...nadaleko je poznato kako kKvoli darivati ljude koji s ljubavlju a ne koristi lajkaju, komentiraju ili dijele moje objave i fotografije...e pa ovaj put je riječ o nečemu sličnom a vezano je za prethodni post 100-ti LIKE moje facebook stranice...



...samo kratko da se prisjetimo: kako je gđa Snježana bila stota po redu koja je klikla LIKE odlučila sam joj kao zahvalu pokloniti novi komplet nakita koji izrađujem od nedavno...napravim ja tako za nju ogrlicu i naušnice, fotografiram sve i spakiram u kesice i pošaljem joj porukicu da je lipo obradujem i da mi ona javi podatke za dostavu...kad ono danima ni a ni b...nema odgovora...gđa Snježana se nije logirala na facebook i nije ni znala da je poruka čeka...uf uf uf...nakon desetak dana odlučim ja jednoj dragoj gospođi Svenki (čiju sam objavu vidila na profilu gđe Snježane) poslati poruku za pomoć a vezano za gđu Snježanu i njenu nagradicu :)



...nije prošlo ni par minuta eto odgovora:
"Nema problema, javit ću joj da se logira. btw, to mi je sestra. Lijep pozdrav, Svenka"

...zamisliteeeee slučajno da sam baš potrefila na njenu sestru savršenoooooo...100% ima njen broj mobitela tralalalala...u tom trenutku sam bila presretna što sam joj se obratila za pomoć jer nije mi baš drago gnjavit ljude koje ne poznam...ipak u ovom slučaju bile su više nego dobre namjere i samo zao čovik bi odbio da mi pomogne...

...i zato što je gđa Svenka jedna draga i dobra osoba odlučila sam i njoj poslati poklončić kao zahvalu za njenu nesebičnu pomoć :)



...slikice ste već vidili...poklončić koji je dobila su ove slatke naušnice...također novi model :)


...čiča mića završila je i ova lipa priča ;)


pouka: DoBrO sE dObRiM vRaĆa!

pusaaaaaaaaa