srijeda, 14. svibnja 2014.

...prošlogodišnja kolekcija...

...evo da se malo prisjetite ogrlica iz prošlogodišnje kolekcije...sve su dostupne po narudžbi i ove godine :)



...ja ih rado nosim na raznorazne kombinacije...



...svaki dan nosim drugu eeeeeeeeeeeeee kad ih imam ohohoho neznam ni sama broj ;)



...ipak najviše imam ljubičastih ogrlica...



...a ovu crnu ogrlicu mi je kolegica Tihana 
doslovno skinila s vrata :)
...kad je vidila ovu fotografiju rekla mi je:
 "sad lipo skini tu ogrlicu, stavi je u kuvertu 
i pošalji meni u Zagreb!" 
...i ja sam točno to napravila :)


...ukoliko netko od vas poželi slične ogrlice javite mi se putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com

...a uskoro krećem s objavama nove kolekcije nakita koje će te također moći naručiti u vama omiljenim bojama tralalalalalala...

lipi pozzzzzzz svima cmokaaaaaaa