nedjelja, 18. svibnja 2014.

...NaUšNiCe...

...tralalalalala...evo napokon pomalo izbacujem svoju NOVU KOLEKCIJU...krenila sam s NAUŠNICAMA (EARRINGS) maloprije kroz nagradnu igru pa evo da objavim još par gotovih modela...


...ove su DOSTUPNE ODMAH...
teška sam se srca rastala do njih :(

...ovaj model naušnica dobio je naziv ROMB :)



...cijena svih naušnica je 40 kn + 50% troškova poštarine koji iznose 5,00 kn znači ukupno 45,00 kn...




...ipak nisu sve na prodaju eeeeeeeeee ove sam zadržala za sebe lalalalalalalalalala :)



...nisam im još napravila pripadajuću ogrlicu ali budem jednog dana kad dođe na red ;)




...eto dragi moji toliko za danas...budite u toku jer slijedi puno objava novog nakita koji će biti dostupan odmah ili po narudžbi sličan i bit će puno nagradnih igri...uglavnom veselo i šareno lito vas očekuje na kK stranici
...i ne zaboravite mi jedan LIKE poklonit...
fala svima od srca :)
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz