četvrtak, 1. svibnja 2014.

...kad te razvesele sitnice...

...današnji sam dan zamišljala skroz drugačije...u planu je bio izlet s dragim & dicom na slapove Krke ali ova odvratna kiša je sve pokvarila...a baš sam se veselila izletu...jučer sam pekla kolače samo za to...mramorni i pitu od jabuka...




...a jutros sam se digla rano da ispečem pizza rolat i aromatična peciva...ali eto zbog promjene plana to ću peči nešto malo kasnije u toku dana a sad sam odlučila popit kavu, marendat i uredit još malo blog i facebook stranicu kad već imam vrimena :)




...kad smo već kod kolača (koje inače jako obožavam radit i jest naravno ;) evo još par fotografija...tiramisu i američka pita koje sam radila prije dva tjedna za tulum useljenja...
...ako nekog zanimaju recepti neka mi pošalje upit na email i rado ću vam poslati :)





...s obzirom da sam odlučila da mi ovaj dan neće KIŠA pokvarit odlučila sam objaviti nekoliko sitnica koje su me razvaselile zadnjih dana i tako zadržati vedro raspoloženje jeeeeeeeeeeeee :)

...čikare KRISTINA...sam dobila na poslu tj. sve kolege su dobile svoje čikare da nam rad bude ugodniji :)




...ali su samo meni greškom izradili duplo pa sam jedan komplet odnila kući...hvala Majo :)


...višenamjenska VEŠTA je stigla u moj dom prije nekih 20-ak dana...kupile su mi je moje ljubljene prije kao poklon useljenja u novi stan :)



...iako je ona namijenjena za cipele meni je savršeno došla za moju kolekciju nakita, marama, ogrlica :)

...drage moje prijateljice fala vam neizmjerno što me poznajete u dušu volim vas punoooooo :)



...a posebnu radost mi je priredila ova 
NALJEPNICA ZA ZID :)


...još samo tribam zalipiti slike...




...umisto naljepnice tribala je doć ova slika iznad kreveta ali sam se ipak odlučila da je spremim na sigurno zbog staklenog okvira a uz pomoć ove preslatke naljepnice opet ću imat naše slike iznad glave divnoooooo :)



...uf mislim da bi to bilo dosta za danas jer se tribam uvatit štagod i plesti s obzirom da u svibnju imam virovali ili ne proslavu: krštenja, pričesti, krizme, vjenčanja i 9 rođendana!!! ako ovaj misec ne bankrotiram neću nikad ;) 

...etoočekujte brdo postova darivanja a i spremam novu kolekciju nakita...lipi pozdrav svima...