petak, 18. travnja 2014.

...prva kK lutka...

...tralalalala...lalalalala...lalalalalala...
evo je gotova moja prva kK lutka :)


...e pa rekacije na nju su bile različite...



...muški su uglavnom rekli da im je malo strašna tj. da izgleda kao mala vještica zbog očiju s velikim trepavicama i sive boje lice hm...



...žene su rekle da im je simpatična, možda mrvu strašnijeg izgleda ali svakako drukčija i posebna...



...haljina se svima svidila tako da ću definitivno zadržati ovaj ZVIJEZDA model...




...a s obzirom da mi je najvažnije od svega to kako će se moje lutke svidit curicama za koje su i namjenjene odlučila sam sljedeće lutke napraviti s blažim okicama kad ove već djeluju tako "strašno" uuuuuuuuuuuu...i lice i ruke im napraviti u boji "kože" pa se nadam da će to onda biti TO ;)






...bez obzira na sve komentare ova lutkica je već sretno udomljena i ima djevojčicu koja će je volit i pazit jer se njoj ono baš baš baš sviđa jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...to je naša slatka Marta koja ju je dobila za svoj rođendan...

...mila moja sretan ti rođo...ljubi te teta Kike :)