nedjelja, 26. travnja 2015.

kK komplet TURBAN :)

...posebno mi je drago kad upoznam nekog ko isto obožava ljubičastu boju kao i ja...kao npr. ova dama koju viđam svaki dan u pekari...jednog jutra nije mogla odolit i rekla mi je: "famozan ti je taj tvoj ljubičasti kaput i taj pleteni komplet" 
eh i tako je sve počelo ;)

...sada je ona ponosna vlasnica ovog kK kompleta TURBAN koji će joj savršeno ić uz njene ljubičaste starke :)

...blago joj se ja ih nemam aaaaaaaaaa...




...fotografije nisu baš najbolje jer sam slikavala u zoru jednog ružnog oblačnog dana pa je blic bia neizbježan...al šta je tu je...bitno da je komplet lipši uživo ;)




...evo samo kK kapa TURBAN :)





...i posebno kK šal STUPIĆI :)




...koji je nosiv na dvije strane...




...a na poklon je dobila kalendarić, kK magnet i ovu 
kK narukvicu PERLE :)


...fala ti za sve...za komplet koji ćeš prošetat tek iduću zimu...fala ti šta pratiš moj blog i moju facebook stranicu redovno...rijetki su tako vjerni fanovi zato sam neizmjerno sritna kad imam priliku da takve upoznam uživo :)