subota, 25. travnja 2015.

...narukvice s kopčom...

...neki dan sam sila za stol i izvadila sve perlice šta sam u tom trenu imala...puna elana i inspiracije izradila sam čak 30-tak narukvica...dio će te viditi danas a dio neki drugi put...

...važno je napomeniti da je svaka narukvica 100% original ilitiga unikat i ne može se ponoviti niti slična jer dio perlica više nemam mogućnosti nabaviti...

...narukvice su tribale biti prvi put izložene sutra na buvljaku ali je on nažalost odgođen za sljedeći misec...

...predstavljam vam prvo nove 
 ...naziv su dobile jer ih radim s većim perlama...











...a sada su na redu 
...naziv su dobile jer ih radim s manjim perlicama logično jel tako hehehehe ;)

...najviše sam imala finih bijelih perlica i lipih privjesaka koje su se savršeno uklopile uz njih...ova prva mi je favorit :)







...i za kraj par narukvica sa popularnim bisernim perlicama...njih ću izrađivati još svakakvih jer sam taman bila u nabavku jeeeeeeeeeeeeeeee...




...eh eto to je prvi dio...nekoliko narukvica se već udomilo a ne sumnjam da će i ostale uskoro ;)

tralalalalalala lalalalala