subota, 25. travnja 2015.

...svašta novo...

...uf iskreno od kad su nam još dvi facebook stranice u igri razapeta sam preko maksimuma ;)

...e triba to sve stić ažurirat...fotografirat radove i objavit...odgovarat na vaše upite...zato su mi članci na blogu u zadnje vrime s kraćim tekstom jer jednostavno nemam kad tipkat...a ako nešto nisam spomenila uvik mi možete poslati upit ;)

...kK stranicu sam maloprije ažurirala pa evo sad malo novosti sa ostalih stranica...


...zbirne fotografije raznih magneta za naslovnu sliku...






...bedževe izrađujemo i za razno razne prigode a ne samo kao revere za vjenčanja...ovako izgledaju moje torbe ;)









...a na facebook stranici 


dodala sam zahvalnicu u obliku srcu za novopečene mladence :)



...te zbirne fotografije raznih zahvalnica..







...ako slučajno niste znali izrađujemo i etikete za vino ukoliko na vašem vjenčanju bude domaće vino...


...sve upite šaljite nam na e-mail:
info@grafikaplus.hr

...i evo još malo noviteta sa stranice 
za koju radim male slatke 









...na ovim bebicama nema mojih kapica ali su isto preslatkeeeeeeee...ako poželite neku od njih javite se kolegici preko njene stranice...



fala vam :)