nedjelja, 19. travnja 2015.

kK ogrlice PERLE :)

...ove moje kK ogrlice PERLE ste zadnji put imali prilike viditi s bisernim perlama i nešto kraćim resama...to je finija elegantnija verzija a sada će te ih imati prilike vidjeti u nešto otkačenijoj verziji s drvenim i plastičnim perlama...

...moja ih rodica od milja zove indijanke...kaže ona: 
sigurna sam da bi ih Pocahontas rado nosila ;)







...ovi modeli prvi puta su bili izloženi na nedavnom sajmu u Splitu a one koji se nisu tada udomile otputovale su ovaj vikend u Mostar na sajam rukotvorina :)







...zelenih perla sam imala najviše (a i to je omiljena boja ljubitelja prirode) pa sam čak izradila 4 ogrlice u toj boji...











...nisam stigla sebi napraviti indijanku al oću uskoro i to u ljubičastoj boji naravno jeeeeeeeeeeee ;)

pozzzzzzzzzzzzzz