nedjelja, 12. travnja 2015.

Mineral EXPO Split :)

...i tako je prošao prvi dan sajma...

...za razliku od prošlih godina bio je slabije posjećen vjerovatno zbog toga što su Splićani jedva dočekali sunce pa su grad i riva bili krcati a i sve naše plaže...

...nadamo se da će sutra doć više posjetitelja jer se stvarno ima šta vidit e ;)

...evo je već članak izaša na Dalmacija News pa povirite šta piše i pogledajte album fotografija...

...evo naš štand i moje predivne kolegice :)

Lea (desno) i Anamarija (livo)


 ...one izrađuju ove famozne orgonite u razno raznim oblicima i veličinama...ma morate to vidit uživo i sebi kupit jedan najmanje eeeeeeee :)


...šta se tiče kK otkačenih noviteta najviše su svitu zanimljive moje torbice GLJIVICE koje izrađujem u 3 veličine...

















...ove torbice su namijenjene za razno razne sitnice...

...male...





...srednje...




...kao što ste vidili gornji dio gljivice se pomakne prema gori i tako sa umetnu stvari u nju i onda se opet spusti...








...s njima su najviše oduševljeni mladi jer su im idealne za ljetne festivale i koncerte...













...a evo i crveno bijele gljivice...aaaaaaaa zaboravila sam najveću slikat ah kad je opet napravim onda ću...a ova crvena boja uvik ispadne loše na fotografijama...puno su lipše uživo :)))))))))))



...ma ima ih svakakvih u u svim kombinacijama boja...






...ove dvije male šarene gljivice sam danas izradila i nosim ih sutra na sajam pa ako netko baš njih želi neka svrati ;)










...ovu sam srednju torbicu slučajno preskočila objavit...





...danas sam izradila i ovu srednju torbicu 
moja Grofe mi je pomogla ;) 






...eto toliko za danas vrime je za zzzzzzzzzz Grofica već odavno krmi pusaaaaaaaa...


...sutra ću vam pisati o mojim ogrlicama DRVO koje su također svih oduševile jeeeeeee :)

a ima toga još uf danima ću vam pisat hehehehe ;)