petak, 10. travnja 2015.

...novosti...

...dragi moji oprostite mi što me nema u zadnje vrime često na blogu ali jednostavno ne stižem vam pisati o svim novostima ali oću kad tad makar i sa velikim zakašnjenjem ;)

...posebnu pažnju sam posvetila našim novim 
facebook stranicama



&



...potrajati će još neko vrime dok napunimo albume fotografijama do sad odrađenih poslovnih suradnji pa vas ljubazno molimo za strpljenje i fala vam za svaki vaš LIKE :)

...neke nagrade smo već podijelili a kako broj lajkića raste svakodnevno očekujte uskoro nove magnetne poklončiće ;)

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

...osim svijeta magneta tu je i moj kK svijet koji je trenutno sav preplavljen šumskih detaljima jer izrađujem nakit i modne dodatke za jedan neobičan sajam koji će se održati ovog vikenda (subota 11. - nedilja 12.04.2015.
u Domu hrvatske vojske u Splitu a zove se



Sajam ima prodajni i edukativni aspekt te veliku izložbu pa je zbog toga poseban i jedinstven na području RH. 

Moji radovi biti će izloženi u sklopu udruge a predstavljat će ih kolegice zajedno sa svim ostalim radovima kreativaca: orgonitima, dreamcatcherima (hvatačima snova)
, drvenim figurama, kristalnim lampama...
 
Ma očekuje vas svašta lipo i velikiiiiiii izbor kK neobičnog nakita u kombinaciji s prirodom te razne pletene torbice savršene za ljetne festivale poput
 

 
Peto izdanje Lost Theory festivala održat će se od 12. do 17. kolovoza 2015. u Deringaju kod Gračaca!


Ovim putem pozivam sve vas koji volite život i živite zdravo, sve hippie u duši i sve vas koji ste drugačiji i svoji da nas posjetite na sajmu.

Veselimo se vašem dolasku!