ponedjeljak, 30. siječnja 2017.

...famozne linije...

...nakon četiri burna sajamska dana evo me bar na kratko natrag u moj kreativni pleteni svijet ;)




...danas je na repertoaru ovaj kK komplet LINES s famoznim linijama bijele, crne i dvi nijanse sive boje koji sam nedavno izradila za predivnu curu imenom Ivana :)



...ona je već odavno ponosna vlasnica raznih kK kreacija...a sad i ove jeeeeeeeee :)))))




...sličan komplet radila sam prije dva mjeseca za sebe i kad ga je Ivana ugledala na facebooku odma mi se javila :)
...njena kapa je daleko manja od moje jer je ona sitnije građe i ima maleni diskretni cvjetić...




...moja kapa je meni isto velika jer sam se malo preračunala kod izrade a tako je to kad radiš prvi put neki model...a kako ja nevolim parat svoje radove onda radije poklonim pa napravim sebi novo i svi sretni e :)




...i evo nam predivne Ivane i njenog kompletića kojeg "teška srca" dijeli sa setrom Anom hehehehe