utorak, 17. siječnja 2017.

...neobična kombinacija...

...na novogodišnjem sajmu u Kaštelima upoznala sam jednu predivnu i jednostavnu curu imenom Marina...u biti ona je žena-majka dvi prekrasne curice za koje je kupila kK trakice za kosu a sebi je naručila izradu ovog kričavog šala i crne kape...definitivno neobična kombinacija ali ona zna zašto je to tako tila...i kad sam ja to sve lipo napravila tribala sam radove fotografirat a vrime je bilo tmurno pa su takve ispale i slike ah...mrzim slikavati kad nije sunčan dan al nekad nemam izbora...i sad kad sam se opravdala zašto slike izgledaju ovako loše mogu ih objavit hehehehe ;)

kK šal MINI CHAINS 
u royal plavoj i kričavo zelenoj boji








kK kapa GROZD 
u crnoj boji



p.s. zaboravila sam reč da su mi sve lutke tog dana bile na sajmu pa nisam imala na kojoj "glavi" slikat kapu :(