ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

kK kape POM POM :)

...evo napokon da sam uvatila malo vrimena da vam svečano objavim kK kape POM POM jeeeeeeeee :)

...prva na redu je napravljena samo za moju malenkost jednobojna u omiljenoj tamno ljubičastoj boji :) 








...pom pom s kape ima malo bordo resica jer sam tila da mi se slaže uz ovaj kK šal MINI CHAINS :)








...a kako ja volim i kK kape GROZD napravila sam sebi jednobojnu bordo da imam savršeni trio komplet ;)






...eh i onda sam bila znatiželjna kako bi izgledala kK kapa POM POM u ove dvi boje pa sam je morala napravit eeeee...kapa ima malo manji pom pom jer sam isprobavala sve veličine koje imam za izradu...








...a kako se ovaj famozni šal slaže sa sve tri kape pogledajte na sljedećim fotografijama...savršeno paše uz njega svaka od njih pa ko voli koju kombinaciju neka izvoli ;)

...svoje želje pišite mi putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com






...odlučila sam da ovu dvobojnu kapu neću zadržat nego je poklonit nekome od vas u novoj nagradnoj igri jupiiiiiiiiiiiiiiiii nadam se da će te bit oduševljeni jer uz nju vam poklanjam i ovaj šal tralalalalalala :)



puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee