petak, 13. siječnja 2017.

...kK kapa TWIST 2B...

...kad sam bila nedavno u Rimu naletila sam u jednom darovnom dućanu na ovaj alat za izradu kapa...inače se ne služim nikakvim pomagalima ali s obzirom da je koštao samo 5 eura odlučila sam ga kupiti...promjer mu je 24 cm i taman je za odrasle ženske kape...postoje još tri veličine (14, 19 i 29 cm) od kojih sam naručila još ove dvije manje za dječje kapice pa kad stignu kK će imati pune ruke posla ;)



...prva kapa izrađena na ovom alatu je ova plava i njena ponosna vlasnica je Lana :)






...vuna koju inače koristim je normalne debljine međutim za ovaj alat potrebna je debela vuna pa sam ja spojila dvije niti i tako dobila debljinu a i famoznu dvobojnu kapu...malo je teže na ovaj način kukičati jer se treba dobro paziti da neispadne nijedna nit jer će se na tom mistu pojaviti rupa ili ako ispadnu niti s kruga sve se ispara pa triba ponovo kukičati red ili više njih...eh koliko god izgleda da je jednostavno ovo raditi toliko triba više pažnje posvetiti prikom izrade...lakše je naravno kupiti debelu vunu al kod nas je jako malen izbor te vune i preskupa je tako da mi definitivno ostaje samo ova opcija...na ovaj isti način izrađivati ću i jednobojne kape samo naravno s dvi niti iste boje vune što će biti još teže za izradu al nema toga šta kK ne može e ;)

...eh da i na kapice se može na vrh dodati pom pom po želji jeeeeeeeeeeeeeeeeee bit će to super vesele kapice :))))