četvrtak, 12. siječnja 2017.

...mala pauza...

...svitu moj evo me nazad i uskoro nastavljam s vašim narudžbama budite bez brige...znam da nije nalik na mene da nisam aktivna ovoliko al tribala mi je mala pauza od svega šta mi se izdogađalo u protekla dva miseca...zadnjih par dana provela sam s familijom u veličanstvenom snježnom Pragu...iako nisam baš ljubitelj zimskih radosti neopisivo sam uživala u šetnjama ovim famoznim gradom...toliko mi se svidio da sam ga zapisala na listu gradova koje želim posjetiti bar još jednom u životu ali u proliće ili lito definitivnooooo ;)















...i sad kad sam malo napunila baterije mogu krenit dalje u borbu sa svakodnevnicom i svime šta mi ovaj život donosi...nadam se da će ova godina biti jako vesela i puna poslovnog uspjeha...jeeeeeeeeeeeeee...

p.s. ako niste primjetili ;) na cijelom putovanju sam nosila svoj specijalni kK šal MINI CHAINS izrađen od svjetlucave i crne boje...imala sam i kapu za njega (ima jedan članak o tome) ali ju je jedna dama poželila pa sam je se odrekla...nije mi bilo toliko teško jer sam za Božić dobila ovu sportsku kapu od dragog i baš se famozno uklopila uz šal e :)