subota, 11. srpnja 2015.

SRCA puna ljubavi :)

...dragi moji s vama danas želim podijeliti jednu lipu priču...o jednoj kreativki koju ne znam osobno ali virtualno smo jedna uz drugu...ona je daleko iskusnija od mene u kukičanju i izradi nakita tako da kad od takve osobe dobijem pohvale znači da vridi to šta radim hehehehe ;)

Draga Vesna ti si jedno veliko dobro SRCE i radiš nakit koji zrači ljubavlju zato mi je drag i zato sam se na prvu zaljubila u ovu tvoju ogrlicu...točno na ovoj fotografiji :)


...komentirala sam a ti si rekla TVOJA JE :)

...aaaaaaaaaaaaa sreći mojoj nije bilo kraja...ogrlica je jučer stigla u moj dom (fala dragoj Katarini šta je bila kurir u našoj razmjeni) a sa njom i predivne naušnice i najslađa ručno kukičana torbica koju sam ikad vidila u životu :)








Vesna FALA sve je predivno :)))))))))))))))

...nadam se da će ti se moj 
kK komplet nakita SRCE  
svidit ka meni tvoj i da ćeš ga rado nosit...




















...fala i internetu što postoji jer inače nikad ne bi upoznala ovoliko predivnih kreativki ;)