ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

izlet u BiH :)

...dragi moji kako vi ne bi mislili da ja po cile dane samo kukičam i izrađujem nakit evo jedan članak di se vidi kako zasluženo odmaram i guštam makar jedan dan ;)

...puno puta sam vam pisala o BiH ali i ovaj put ću e jer čovik svaki put nešto novo doživi iako ide na mista koja je već posjetio...a i ovaj put smo imali posebno društvo strica Žarka i strinu Maju pa je doživljaj bio jedinstven :)

...prvo smo posjetili jedno posebno misto


















...kupili magnete i dici na narukvice...



...svratili smo samo kratko do bazena...




...u tijeku su bile pripreme za vjenčanje...








...a onda smo krenili put Mostara...












...taman smo ulovili momenat kad je šampion skaka s mosta...ja naravno znam di ću se montirat za slikavanje ;)



...stric je isto na svojoj poziciji i Damir na donjem dijelu mosta tako da smo napravili fotkice sa svakog ugla :)




...prve dvi su moje a zadnje tri slikice je Damir slika...










...jel tako da ovoj glumici famozno stoje kK MINI naušnice ;)




...zadnji put mi je Damir kupi ogrlicu kod ovog majstora a sad smo kupili kogumu za kuvanje kafice :)


...i na kraju smo posjetili Blagaj...

...s obzirom da smo bili gladni prvo smo išli na ručak u omiljeni restoran Vrelo :)




...njih troje u guštali u čevapima a ja u piletini...spiza je odlična i jako povoljna...svima preporučam ovaj restoran :)



...posli kafa i desert...uf uf uf...savršenstvo okusa...
...ovim putem tila bi se još jednom zahvaliti vlasnici restorana što nas je počastila s kavom i desertima :)



...i kad smo se najili krenili smo u obilazak i slikavanje ;)




























...kaže Damir vidi kako sam te slika vidiiiii...a valjda je dobra slija kad je on tako sritan ;)




...to je to...pozdrav za kraj...