ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

ULTRA 2015 :)

...istina je kad se kaže da je najbolji provod onaj kojemu se najmanje nadaš ;)

...ljubav moja u petak osvanila s kartama...totalno slučajno i neplanski...a da smo teški partijaneri dokazat će vam naše fotografije sa sve tri večeri ;)

...toliko su dobre da smo izašli i na


...prva večer...petak 10.07.2015.












...druga večer...subota 11.07.2015.





























...treća večer...nedilja 12.07.2015.
























...ljubavi moja fala ti šta si me vratila u moju mladost kada sam guštala plesat po diskotekama...u ove tri noći sam se isplesala i nadoknadila sve zaostatke ;)

ULTRA festival je stvarno jedinstven i ako volite ovu vrstu glazbe morate ovo doživit...energija je nevjerovatna...čovik bi samo skaka i plesa do zore ili dok ne padne od umora ka mi ;)

...eh da želim još napomenit da su za rasvjetu na festivalu zaslužni naši super prijatelji iz Zagreba

koji cilo lito imaju pune ruke posla jer se brinu i o rasvjeti na Zrću...a pored svega toga rade i rasvjete za vjenčanja pa eto dragi mladenci ako vam triba od srca ih preporučamo :)