srijeda, 8. srpnja 2015.

...ukrasi za stopala...

...kada je prije par miseci počela moja avantura s ogrlicama na drvu tada je počela i priča o današnjoj temi...moja draga rodica Lea molila me da počnem radit ukrase za stopala...tj. stopice od konca...tada sam joj izradila nekoliko prvih uzoraka (koje nisam slikala) i bia je dogovor da ću definirat modele i napravit joj ih u svim bojama ali eto od silnih obaveza nikako to nije stiglo na red dok me nedavno nije Ira zaskočila i naručila za sebe i kćerkicu stopice u pink boji :)

...i evo ih mama (livo) & kćer (desno)

...nažalost nemam lutku-stopala pa nisam mogla napravit ekskluzivne fotke ali su mi zato ponosne vlasnice obećale poslati ih na svojim stopalima jeeeeeeeeeeeeeeee :)




...ako se slučajno pitate kako se one oblače evo detalja...ovaj prednji dio se provuče preko srednjeg prsta stopala, trakicu omotate dva puta oko gležnja i svežete u mašnicu...to je to ;)


...stopice su upakirane jedna uz drugu :)

...izrađene su od 100% pamučnog konca Mirabela 
pa su jako ugodne na nozi :)))))))))


...ima još jedan model koji sam osmislila jednostavan je a efektan...možda vam se sada neće činit tako poseban ali kad ga vidite na stopalima (jednog dana) bit će vam jasnije ;)



...ovaj model je za mamu :)
...oblači se na sličan način...prednji dio preko srednjeg prsta a ovaj gornji dio se omota oko gležnja i zakači na botunić...i to je to ;)



...model za kćerkicu je naravno s leptirićem ;)



...i ovako upakirani dostavljeni su svojim ponosnim vlasnicama...jedva čekam slike na njihovim stopalima jer sam sigurna da će tek onda moje stopice zasjati u punom sjaju :)

...nove modele ću fotografirati na svojim stopalima ili ću za to naći nekog zgodnog modela ;)



...draga Ira fala ti još jednom...nadam se da je ovo početak jednog dugog niza kK stopica ;)

...bliži se sajam Lost Theory Festival pa se moram "naoružat" jer tamo svi plešu bosi i obožavaju nosit stopice :)))))