utorak, 7. srpnja 2015.

kK narukvice DUO PERLA :)

...od kad sam počela radit više nakita sve manje tipkam tekst na blogu uf samo šibnem slike ;)

...sve mi nekako brže ide i nemam se kad puno zadržavat na jednom članku...ma nekad se nema šta ni reč kad se ja potrudim toliko detaljno sve slikat da stvarno nisu potribna još i objašnjenja al ipak ne želim da mi blog postane neka špranca objave fotografija a mene nigdi zato bez brige dragi moji nećete me se tako lako riješit hehehehe...

...evo ko je reka da ja ne tipkam ništa ;)

...sad idu slikice 3 nove kK narukvice DUO PERLA :)













...a sad malo na facebook...pa na moje krpice...pa odgovarat na vaše upite...pa u radionu i tako mome danu nikad kraja al to mene veseli i ispunja neopisivom srićom...radujem se i budućim sajmovima di se mogu družit s vama i uživo :)

cmokaaaaaaaaaaaaaaaa