četvrtak, 16. srpnja 2015.

šareni kK komplet ŠPAGA

...kad sam neki dan izrađivala jajfdlajslfjjdlajsfl
jhfkhfigoug9epjf klfjfloitjjkl...ajme svitu nemojte se ljutit ovo mi vrućina udrila u glavu i ne znam ni sama šta tipkam ;)

...uf koma sam teška al napisat ću članak do kraja...znači di sam stala...eh da nove narukvice nedavno su ugledale svijetlo dana a jedna od njih je imala čast dobiti i svoju ogrlicu i naušnice pa je tako postala dio ovog šarenog

kK kompleta ŠPAGA :)

















...komplet se sritno udomia...ponosna vlasnica je Monika G. 

...eto toliko od mene za danas...fjaka je teška al idem nazad u radionu...brdo posla me čeka...blago Grofi ona samo krmi koza...ma vidite je samo koji zen teški...


...i onda je ja dotaknem...i onda skoči 
ŠTA? DI? KO ME DIRAAAAAA ???


...i onda me kazni ljubavnim ugrizom ;)


...svitu moj šaljemo vam veseleeee pozdraveeeee...