nedjelja, 19. srpnja 2015.

facebook PAGEs

...liti je uvik gužva i malo vrimena za komp al evo danas sam pripremila mali osvrt na sve naše facebook stranice :)


je jučer prešišala jubilarni 1900-ti LIKE i to naravno proslavila sa svojim fanovim darivanjem :)

...i ovim putem želim reći jedno veliko HVALA svima koji vjerno prate i podržavaju moj kreativni rad :)




ove sezone izrađuju još više suvenirskim i promidžbenih magneta za razno razne suvenirnice i tvrtke...veliki dio sam nedavno objavila a ove današanje sam pronašla u starim albumima koje je Grafika Plus davno izradila ali smo ih zaboravili objaviti ;)




...osim toga dodali smo i novi album
Magneti za vozila





je svakodnevno okupiran ispunjavanjem želja mladenaca iz cijele Hrvatske čije će te magnetne zahvalnice, puzzle kao pozivnice i bedževe kao revere moći vidjeti tek za nekoliko mjeseci kad sva vjenčanja prođu jer ih naravno prije toga ne smimo objaviti kako ne bi pokvarili iznenađenja mladenaca za svoje goste...ali zato sam pronašla neke stare zahvalnice koje smo u gužvi od posla zaboravili objaviti ;)









je naša četvrta facebook stranica kojoj je admin samo Damir a on nikad skoro nema vrimena ažurirat je tako da nažalost na njoj ima najmanje novosti i fotografija odrađenih poslova kojih je jako puno...reklame...jelovnici...promidžbeni materijali...pronaći će te članke na mom blogu o malom dijelu tih poslovnih suradnji...a ja ću uskoro napraviti jedan sažeti album na stranici Magneti Plus svih ostalih usluga :)

...s ponosom predstavljam samo mali dio tvrtki s kojima je surađivala Grafika Plus :)