srijeda, 15. srpnja 2015.

kRiČaVi KoMpLeT

...evo i nastavak poklona za rođendan mojoj princezi Elli :)

...jednom prilikom kad smo bile u kupovini vune ugledala je ovu kričavo zelenu i rekla: ajme kako je dobra ova boja...ja sam to naravno zapamtila i napravila joj ovaj famozni komplet...dodala sam i kričavo žutu tako da je ispala super svjetleća kombinacija...iz aviona će se vidit kad ga bude nosila hehehe ;)

kK šal CHAINS :)










kK kapa TURBAN :)







...a zajedno čine jedan otkačeni komplet :)






...vani je danima već 45 stupnjeva ne znam ni sama kako preživljavam bez klime...imam još napravit: 3 pletena kompleta, 2 pulovera za pse, 200 revera, 2 kompleta nakita, 20 stopica, 30 šišikica, 25 gljivica, 10 drvo ogrlica, 4 narukvice i brdo trakica i kapica za sajam beba, djece i trudnica...jeeeeeeee blago meni neću se okupat cilo lito ;)

...sva srića Grofe je uz mene pa će mi bit lakše ;)