subota, 28. ožujka 2015.

...proljeće donosi novosti...

dragi moji vunoljupci veselite li se proliću????

ja jesam :)))))))))))

...volim duge tople večeri jer mogu raditi do kasno hahahahaha...večina vas misli da ja ne kukičam preko toplih miseci ali grdno se varate jer ja uvik imam ili neku rođendansku prigodu, razmjenu s kretivkom ili izrađujem za zimski sajam za kojeg mi triba duga priprema...a osim toga tu su i litnji sajmovi na koje bi bilo lipo ić pa bi se tribala više uvatiti izrade nakita...ma najbolje da ja više ne idem leć nego da po cile noći samo kukičam...možda bi sve stigla onda šta sam zamislila hehehe ;)

...a pored svega toga tu je i naš obiteljski brend  
koji zahtijeva veliki angažman i on je trenutno prioritet...


...s obzirom da je naša ponuda sve veća i raznovrsnija odlučili smo napraviti posebnu facebook stranicu 
samo za te proizvode vezane za vjenčanja: magneti, puzzle, bedževi, reveri...tako će naši mladenci na jednom mistu imali pregledniji sadržaj :)


...na našoj postojećoj stranici 
Grafika Plus 
od sada će te nadalje moći vidjeti i pronaći informacije vezane za sve ostale usluge kojima se naša firma bavi...od velikih svjetlećih reklama do izrada vizitki...ma sve vezano za tisak i grafičku izradu...a kako stiže litnja sezona tako su se i restorani "probudili" pa je ovo taman vrime od velike potražnje naših jelovnika, cjenika i vinskih karti :)


...davne 2011. godine otvorena je i naša facebook stranica
 Magneti Plus 
koju moj dragi jednostavno nije stigao ažurirati redovno pa je njena aktivnost bila jako mala ali zato smo odlučili sada to promijeniti...nastojat ćemo objaviti sve magnete ikad izrađene a ima ih stvarno puno...sve uzorke treba fotografirati pa sam ja dobila taj zadatak...jeeeeeeeeeee satrat ću se od posla ;)

...evo smo u samo par sati stigli do prvih 100 LIKEs jeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

...oboje smo administratori svih stranica tako da svečano obećajemo da ćemo biti ažurni koliko god to bude u našoj moći...na sve upite odgovorit ćemo u roku od 24 sata...

...nadam se da se i vi veselite ovim novostima kao i mi :)

...tribat će nam vaša podrška i vaši LIKE-ovi naših stranica kako bi sve to zaživilo što prije...falaaaaaaaaaaaaaa vam unaprid od srca...cmokaaaaaaaaaa


...i ne zaboravite kreativnu Kiku lajkat i pratit e nećemo sad nju zanemarit ;)