petak, 6. ožujka 2015.

...VELIKI i mali CvJeToVi...

...danas je dan od kompjutera uf bilo je puno toga za pregledati i odgovoriti...stigla sam i urediti još fotografija pa evo da vam napišem još jedan članak ;)

...obožavam izrađivati cvjetiće kao broševe ili ukosnice i jedva čekam proliće kad ću moći opet prošetati sve svoje a moram sebi i nove napraviti eeeee:)

...ove koje će te sada viditi prišila sam na smeđu kapu za predivnu Mirnu :)













...s obzirom da su cvjetići prošli nadzorni odbor Grofice dobila sam zeleno svitlo za šivanje ;)



...evo jeeeeeee još jedna kK kapa CVIJET...imam puno fotografija ali svaka je slikana iz drugog ugla pa je zato bitna a meni se uvik teško odlučit koje ću objavit...











...ah ja jednostavno obožavam kukičati i sritna sam što sam pronašla ovaj hobi koji me opušta i pruža mi zadovoljstvo...sritna sam kad svoje radove mogu pokloniti svojim prijateljima ili poznanicima i tako razveseliti ne samo sebe već i druge...fala vam što podržavate moj kreativni rad...pusaaaaaaaaa








...eh da tila bi vam još samo skrenit pozornost na način porubljivanja vizitki koje možete naručiti kod Grafike Plus :)

...ja ih od sada imam čak 3 vrste tralalala :)

...prva je OŠTRI rubovi sa svih strana...


...druga je OŠTRI rubovi sa dvije strane a ostale dvije su OBLI rubovi...ova mi je trenutno favorit sve cvjetiće sam fotografirala sa njom ;)


...i treća je OBLI rubovi sa svih strana...


...eto ako i vi poželite izradu vizitki na jedan od ovih načina javite se putem e-maila: info@grafikaplus.hr

falaaaaaaaaaaa